Alamat Baru Kami

Alamat Baru Kami

Klik di FOTO

Monday, February 20, 2006

HEBAHAN AKTIVITI
PENGUMUMAN PENTING
Program 30 tahun PAS Kangar tukar lokasi


Program Sambutan 30 tahun PAS Kawasan Kangar yang akan berlangsung pada 24 Februari hingga 26 Februari akan datang bakal berpindah lokasinya.

Sambutan yang pada awalnya dirancangkan untuk diadakan di Markas Tarbiyah PAS Cawangan Bintong Barat, Jalan Wang Ulu terpaksa berpindah tempat berikutan beberapa masalah teknikal dan faktor cuaca.Sehubungan dengan itu, pihak penganjur telah memindahkan lokasinya ke Pusat Tarbiyah PAS Perlis, diMADI, Jejawi Dalam dekat sini.

Majlis sambutan ini akan dirasmikan oleh Naib Presiden PAS, Mohamad Sabu pada malam 24 Februari. Beliau akan berceramah bersama-sama dengan Pesuruhjaya PAS Perlis, Ustaz Hashim Jasin.

Program ceramah pada malam 25 Februari pula akan diisi oleh Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat, YB Salahudin Ayob bersama dengan Adun Anak Bukit, YB Ir Amiruddin Hamzah.

Majlis penutup pada 26 Februari akan disempurnakan oleh Timbalan Presiden PAS, Ustaz Nasharuddin Mat Isa. Beliau dijangka akan berceramah bersama dengan Saifuddin Nasution Ismail.

Pelbagai lain juga telah diatur bagi memenuhi program sambutan tersebut seperti Sukaneka Pasti, SukanPemuda, taman selera, pertandingan teh tarik serta gerai jualan.Untuk tempahan gerai, hubungi Jamil Khamis (019-4579967).