Alamat Baru Kami

Alamat Baru Kami

Klik di FOTO

Monday, August 28, 2006

MB Perlis tak patut maki Najib dan Hishamudin
Petikan : Umno Reform

Saya sebagai salah seorang perwakilan Pemuda dalam Mesyuarat Perwakilan Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Arau hari ini ingin melahirkan rasa tidak puas hati dengan sebahagian isi kandungan ucapan yang dibuat oleh Menteri Besar Perlis Kasim selaku perasmi mesyuarat.

Datuk Seri Shahidan telah memperlekehkan kepimpinan Timbalan Presiden parti Datuk Seri Najib Razak sebagai tidak layak menjadi perdana menteri kerana lembek.

Beliau juga telah menghina ketua saya iaitu Ketua Pergerakan Pemuda Umno Malaysia Hussien sebagai pondan dengan meniru gaya ucapan Datuk Seri Hishamudin.

Saya kesal kerana bagi saya sepatutnya beliau menggunakan kesempatan ucapannya untuk menaikkan semangat ahli pemuda bekerja menguatkan parti bukannya menghina mana-mana pemimpin parti.

Saya menggesa agar Datuk Seri Shahidan segera memohon maaf kepada kedua-dua pimpinan parti tersebut dan insaf untuk tidak mengulangi kebiadaban sebegitu lagi di masa hadapan.

No comments: