Alamat Baru Kami

Alamat Baru Kami

Klik di FOTO

Friday, August 25, 2006

GAMBAR - GAMBAR SEKITAR MAJLIS PERASMIAN IJITMAK PAS PERLIS KALI KE 10


Jawatankuasa panitia Ijtimak ke 10 berbaris menunggu kedatangan perasmi Dato' Paduka Hj Husam Musa Naib Presiden PAS



Dato' Paduka Hj Husam Musa diiringi olehPesuruhjaya PAS Perlis Ustaz Hashim Jasin (terlindung) dan En.M.Ali Putih bagi upacara pemeriksaan barisan

Dato' Paduka Hj Husam Musa sedang memeriksa barisan Unit Amal PAS Perlis

Barisan Kepimpinan Dewan Pemuda PAS Perlis sedang bersalaman dengan Dato' Paduka Hj Husam Musa sebelum beliau menaiki pentas utama

Dato' Paduka Hj Husam Musa merasmikan Ijtimak PAS Perlis ke 10 sambil diperhatikan oleh Ketua Lajnah ICT PAS Perlis Saudara Bashir Ishak

Cenderahati sebagai ingatan tulus ihklas dari PAS Perlis yang disampaikan oleh Pengarah Ijtimak ke 10 PAS Perlis Saudara Hairy Hashim kepada Dato' Paduka Hj Husam Musa disaksikan oleh Pesuruhjaya PAS Perlis Ustaz Hashim Jasin

Kangar 24hb Ogos : Perasmian Ijtimak PAS Perlis ke 10 telah selamat disempurnakan oleh Naib Presiden PAS Dato' Paduka Hj Husam semalam dalam satu majlis yang sederhana tetapi meriah.
Beliau yang segak berpakaian batik berwarna keemasan itu tiba untuk majlis perasmian pada pukul 10 malam dengan kereta dari Kota Bharu.
Sejurus tiba di perkarangan pentas utama beliau telah disambut oleh Pesuruhjaya PAS Perlis Ustaz Hashim Jasin dan AJK Badan Perhubungan PAS Perlis En.M.Ali Putih.
Selepas upacara menyanyikan lagu rasmi PAS dan pemeriksaan barisan,beliau diiringi oleh seluruh jawatankuasa induk panitia Ijtimak ke 10 menaiki pentas utama bagi upacara perasmian.
Selepas ucapan alu-aluan oleh Pesuruhjaya PAS Perlis dan Pengarah Ijtimak,Dato' Paduka Hj Husam kemudiannya merasmikan Ijtimak PAS Perlis ke 10 dengan menekan tetikus komputer untuk menayangkan klip video yang diterbitkan oleh Lajnah ICT Perlis.
Antara kandungan klip video itu ialah temubual dengan bekas pimpinan PAS Perlis yang ternyata masih bersemangat mengajak seluruh warga PAS untuk terus berjuang dalam perjuangan Islam sehingga ke akhir hayat.
Majlis perasmian malam tadi diakhiri dengan ceramah oleh Dato' Paduka Hj Husam Musa yang secara berani mengeluarkan fakta-fakta penyelewengan yang telah dilakukan Umno dulu dan kini.