Alamat Baru Kami

Alamat Baru Kami

Klik di FOTO

Wednesday, September 20, 2006

Tahniah untuk Singa Utara dari Dewan Pemuda


Oleh Bashir Ishak
KANGAR, 18 Sep -Dewan Pemuda PAS Perlis (DPPPs) hari ini mengucapkan tahniah kepada pasukan bolasepak negeri Perlis yang telah berjaya membawa pulang Piala Malaysia ke negeri ini.

Sabtu lalu pasukan yang bergelar Singa Utara ini telah merangkul kejuaraan Piala Malaysia buat kali kedua dalam masa tiga tahun setelah menumpaskan Negeri Sembilan NAZA 2-1.

Menurut Ketua DPPPs, Ustaz Ahmad Adnan Fadzil, kejayaan Perlis pada kali ini adalah hasil kerja kuat secara berpasukan yang mampu mengharumkan nama Perlis di persada sukan bolasepak di negara ini.

"Tahniah untuk Persatuan Bolasepak Perlis (PFA) dan kita berharap lebuh banyak lagi piala yang boleh dibawa pulang pada tahun-tahn akan datang," katanya.

Begitupun, Ustaz Adnan berharap agar PFA dan Menteri Besar, Dato' Seri Shahidan Kassim selaku Presidennya akan dapat menunaikan janji memberikan ganjaran yang telah disebutkan sebelum perlawanan akhir baru-baru ini.

"Kita juga berharap agar kebajikan para pemain akan terjaga supaya mereka akan trus kekal dengan pasukan Perlis pada musim akan datang," serunya lagi.

No comments: