Alamat Baru Kami

Alamat Baru Kami

Klik di FOTO

Thursday, May 04, 2006

Keluhan Anak Perlis
Kategori : Surat Pembaca

Dari saya bersekolah rendah,hinggalah sekarang negeri Perlis berada dibawah kepimpinan Shahidan Kassim,namun tiada satu kemajuan pun yang dapat dilihat jika dibandingkan dengan usaha-usaha yang dibuat oleh Menteri Besar yang sebelumnya.

MB yang rakus ini sepatutnya ditendang keluar dari Perlis,namun apakan daya....orang seperti ini masih diperlukan oleh UMNO,rakyat-rakyat kawasan Tambun Tulang bolehlah disifatkan sebagai bodoh apabila terpedaya dengan janji-janji manis MB haprak ini,adakah rakyat boleh dibeli oleh MB haprak ini?????

Jikalau kita lihat,pemberian pingat-pingat sempena Hari Keputeraan Raja Perlis juga dikawal oleh Shahidan Kassim,ramai rakyat perlis yang memberi sumbangan dan jasa tidak mendapat anugerah yang sepatutnya,boleh dipersoalkan adakah isteri MB ini layak menerima darjah yang bergelar Dato???

Apakah sumbangan isteri MB ini??? Jika dibandingkan dengan individu-individu yang lebih layak menabur bakti kepada Perlis.

Rakyat Perlis juga kecewa apabila plat pendaftaran kenderaan dikawal oleh MB sejak berada di tampuk kepimpinan negeri,bermula dengan plat RD hinggalan plat RG sekarang boleh dikatakan kesemua plat tag bermula dari 1-10 dikawal oleh beliau hinggakan kerabat raja yang merupakan adinda raja membeli plat dari JPJ,tapi MB tak membayar satu sen pun kepada JPJ

SekianKeris Melayu


Terima kasih kepada pengirim