Alamat Baru Kami

Alamat Baru Kami

Klik di FOTO

Tuesday, January 24, 2006


HEBAHAN AKTIVITI


1.Kuliah maghrib oleh Ustaz Fitri Abdullah (bekas mubaligh Hindu) akan diadakan di Surau Taman Jali Kangar Perlis.Kuliah dijadualkan pada hari Khamis 26hb Januari 2006 bertajuk “Hijrah mencari hidayah Ilahi”. Sila bawa bersama tikar atau sejadah untuk solat Isyak berjemaah.TV akan disediakan oleh pihak surau.Datanglah beramai-ramai bersama sahabat handai ataupun keluarga bagi mendengar kuliah ini.

2.Kuliah Dhuha oleh Ustaz Fitri Abdullah akan diadakan di Dewan Haji Mina, Megat Dewa, Kodiang, Kedah.Kuliah dijadualkan bermula pada pukul 9.00 pagi, Jumaat 27hb Januari 2006.Untuk anda yang tidak berkesempatan intuk menghadirkan diri di Surau Taman Jali, anda masih berpeluang untuk mendengarnya di Megat Dewa.

3.Kuliah maghrib bulanan oleh Dato’Dr.Haron Din di MADI, Jejawi Dalam, Arau pada hari Sabtu 28hb Januari 2006.Kuliah yang akan disampaikan bertajuk “Perbandingan Agama”.Ianya adalah kuliah bersiri.Datanglah beramai-ramai ke majlis ilmu ini supaya bertambah lagi kefahaman kita terhadap perbezaan antara agama.