Alamat Baru Kami

Alamat Baru Kami

Klik di FOTO

Monday, June 15, 2009

DPP Perlis sambut baik perlantikan Pj

KANGAR - Dewan Pemuda PAS Perlis (DPPPs) menyambut baik dan menyokong penuh perlantikan semula Ustaz Hashim Jasin selaku Pesuruhjaya PAS Negeri Perlis.

Pelantikan itu menurut Ketua DPPPs, Ustaz Ya'akub Abu Seman diharap akan dapat menyemarakkan lagi semangat untuk terus bekerja demi memperluaskan lagi pengaruh PAS di negeri Perlis di samping memperkukuhkan kerjasama di dalam Pakatan Rakyat.


"Kami mengalu-alukan perlantikan Ustaz Hashim untuk terus menerajui PAS Perlis untuk sesi 2009-2011. Dengan perlantikan ini dan dengan ilmu dan pengalaman beliau, harapan kami ialah untuk dapat berusaha untuk merealisasikan tema muktamar PAS baru-baru ini, "Islam Memimpin Perubahan.

"Begitu juga, Pemuda PAS akan memberikan kerjasama penuh kepada Ustaz Hashim dan sebagai sayap kanan parti, kami akan sentiasa mendokong kepimpinan Pesuruhjaya," kata beliau.


Selain itu, DPPPs juga turut merakamkan ucapan terima kasih kepada Presiden PAS yang turut melantik seorang lagi wakil Perlis, Mohd Anuar Tahir ke dalam saf pimpinan PAS Pusat.

"Perlantikan beliau adalah tepat dan dilihat akan dapat memantapkan lagi gerakerja PAS di negeri ini mahupun di peringkat nasional. Pengalaman yang ada pada beliau amat ditagih untuk sama-sama membantu memperkuatkan lagi PAS di negeri ini," ujarnya lagi.

No comments: