Alamat Baru Kami

Alamat Baru Kami

Klik di FOTO

Tuesday, January 03, 2006

Pemuda PAS Perlis hulur sumbangan
Oleh : Nikon
Kategori : Berita
Ustaz Yaakob sedang menghulurkan sumbangan kepada penerima

Kangar 2hb Jan : Pemuda PAS Kawasan Kangar dengan kerjasama Pemuda PAS negeri semalam telah menghulurkan sumbangan berupa beg sekolah kepada beberapa penduduk di sekitar Kangar yang terpilih sebagai persiapan anak-anak mereka untuk ke sekolah.

Ketua Pemuda PAS Perlis, Ustaz Adnan Fadhil ditemani oleh Ketua Pemuda PAS Kangar, Ustaz Yaakob Abu Seman beserta AJK Pemuda Kangar telah pergi ke rumah-rumah mereka yang tersenarai sebagai penerima dan menyerahkan sendiri sumbangan tersebut.

Rombongan Pemuda itu disambut baik oleh penerima sumbangan dan rombongan itu juga turut mengambil kesempatan untuk beramah mesra dan bertanyakan khabar mereka.

“Insya Allah kita akan menganjurkan lagi program seumpama ini dimasa hadapan dan mungkin kita akan mengajak bekas calon yang pernah bertanding di kawasan terbabit untuk turut serta,”ujar Ustaz Adnan apabila ditanya tentang rancangannya dimasa hadapan untuk program itu.

Menurut Ustaz Yaakob pula walaupun sumbangan ini tidak seberapa tetapi ianya diharap dapat meringankan sedikit beban keluarga-keluarga itu terutamanya selepas Perlis dilanda banjir baru-baru ini yang mana mungkin ada persiapan untuk anak-anak mereka ke sekolah telah musnah.