Alamat Baru Kami

Alamat Baru Kami

Klik di FOTO

Saturday, August 23, 2008

AKAN KU TENTANG HABISAN KALI INI...............(Shahidan)

Dalam blognya, http://pakteh-harimauumno.blogspot.com/ , Dato' Seri Shahidan Kassim dilihat "menembak" golongan tertentu yang menentangnya pada post bertajuk PERKEMBANGAN PILIHANRAYA KECIL PERMATANG PAUH.

Berikut petikan dari blognya:

"Pada hari ini sememangnya BN yakin menang tetapi segalanya boleh berubah di dalam sekelip mata memandang...Rakyat juga bolih berubah dengan hanya sekelip mata memandang.Tetapi saya sedih melihat Pemimpin Perlis yang baru Jentera BN bertungkus Lumus di Permatang Pauh Bekerja untuk UMNO .... Depa pie Jerman.....jalan2 .Ziarah..TUE PUN PUAK TUE CALUNKAN SEBAGAI KETUA DEPA YG BARU............Kononnya nak ambik Perhubungan pulak lepas ini.....AKAN KU TENTANG HABISAN KALI INI..............."

"Ingatlah..........Rakyat Penting ............BUkan Si Anu tue penting....Ada pihak kata saya nie bela adik beradik saya sahaja....Depa usaha sendiri bukan ada satu saya bagi....tak caya hangpa boleh siasat....Adik beradik saya semua usaha sendiri pinjam bank dan sebagainya..MANA ADA SAYA BERIKAN....Ader yg berniaga pun depa usaha sendiri...Yang kata saya kroni nie dia nakcerita....PAKAT-PAKAT PIE RUMAH RUMAH DI AREA KAMPUNG SALANG ,KG BARU ,BINTONG DAN SEBAGAINYA BERJUTA BUAT RUMAH HASILAN JUALAN MANUSIA..( PERMIT )....ADA YG PIE MEKAH GUNA DUIT JUAL ORANG TUE JATUH SAKIT...ADER YANG JATUH MISKIN....ADA YANG BUAT USUL DI UMNO CAWANGAN MENENTANG YAB PAKLAH......"

Siapakah yang beliau maksudkan? Yang diketahui nak lawan Shahidan ialah Ameir Hassan. Ameir katanya nak lawan Shahidan sebagai Ketua Bahagian Arau.

Nak kata MB Perlis, tak berapa nak lawan sangat Shahidan ni. Seorang lagi yang disebut mungkin salah seorang Exco yang dikatakan mempunyai perniagaan menjual "manusia".

No comments: