Alamat Baru Kami

Alamat Baru Kami

Klik di FOTO

Sunday, October 04, 2009

Betulkah Mamak Azeez ditumbuk?

Ahli Majlis Tertinggi Umno Abdul Azeez Abdul Rahim mendakwa dipukul dan diterajang semasa berada di tengah-tengah kelompok penyokong PAS di luar pusat penamaan calon pilihan raya kecil Bagan Pinang pagi ini.Beliau mendakwa telah dipukul "bertubi-tubi" lebih 20 kali oleh sekumpulan individu yang tidak dikenalinya dalam suasana kelam-kabut itu. Baca di sini

Sungguh ka?

Kata Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub pula menyifatkan tindakan Azeez itu sekadar mencari publisiti murahan, sama seperti dalam beberapa pilihanraya kecil sebelum ini.

Ini kerana, semasa dalam pilihan raya kecil Kuala Terengganu, Azeez juga membuat dakwaan yang sama dengan menuduh penyokong PAS cuba mengkasarinya. Baca di sini.

Ada lagi kisah si Mamak Azeez ni...
Nak tahu??? Baca di sini atau lebih best Di Sini....

2 comments:

Anonymous said...

CUBA CHEK TENGOK.KALAU NAMPAK PARAS RUPA TUUU DAHI HITAM KUAT SEMBAHYANG.TAPI ITULAH YANG DIKATAKAN MUNAFIQ.ORANG MACAM INI BANYAK DI ZAMAN RASULULLAH. PURA-PURA MELAKUKAN KEBAIKAN.

Anak Perelih said...

dia ni gembaq keling lebih.. sena sentuh kat bahu, dikatakan kena tumbuk.. dah le master (atau phd?) dia beli dari preston universiti - universiti yang hanya ujud dalam internet...