Alamat Baru Kami

Alamat Baru Kami

Klik di FOTO

Tuesday, October 06, 2009

Rumah terbuka Adun Sanglang dan Simpang Empat

KANGAR- Tradisi menganjurkan rumah terbuka Aidilfitri diteruskan oleh PAS Perlis dengan mendapat sambutan hangat oleh orang ramai di negeri ini.

Pada 4 Oktober lalu, dua majlis yang berjalan hampir serentak tidak mengahalang masyarakat dari pelbagai lapisan kaum dan agama untuk hadir memeriahkan sambutan.

Dalam majlis seumpama ini, orang ramai dapat berkumpul dan saling beramah-mesra antara satu sama lain dan dapat mendekati pemimpin PAS secara lebih dekat.

Di Sanglang, majlis rumah terbuka Aidilfitri Adun Sanglang, Ustaz Hashim Jasin diadakan di kediaman beliau di Batu 8 1/4 Jalan Alor Setar-Sanglang.

Selain kehadiran orang ramai yang datang dari seluruh negeri Perlis, majlis turut diserikan dengan kehadiran Naib Presiden PAS, Dato' Mahfuz Omar, Exco Kerajaan Negeri Kedah, Dato' Ir Amiruddin Hamzah dan Timbalan Pesuruhjaya PAS Perlis, Ustaz Ahmad Ali.




Sementara itu, Adun Simpang Empat, Rus'sele Eizan turut mengadakan majlis rumah terbuka Aidilfitri di tapak pasar malam Pekan Simpang Empat.
Majlis yang diadakan bermula jam 3.00 petang ini turut dihadiri Exco Kerajaan Negeri Perlis, Jafperi Othman.


Jafperi Othman antara tetamu yang hadir




No comments: