Alamat Baru Kami

Alamat Baru Kami

Klik di FOTO

Wednesday, August 27, 2008

Blog Shahidan kena lagi.....!!!

Ini adalah post blog dalam Shahidan Kassim

ANAK PERLIS.COM
Hurm saudara Zaki...saya mendapat maklumat kata anak perlis.com ini adalah orang kanan di Mini Putrajaya Perlis...Orang ini berjalan sambil menghisap paip.....Ada kaitan dengan seorang wanita bernama Noraini....Dan juga terlibat sepenuhnya dengan projek terbengkalai pada Zaman MB sebelum saya yakni Bakaujaya...\Dengarnya sapu bersih duit projek itu....Tidak perlu saya sebut siapa......

Apa jawapan Tok Penghulu AnakPerlis.com???

"Kalau nak saya jadi jutawan dalam tempoh 6 bulan lagi, buatlah fitnah banyak2 kat saya. Lawyer saya dok beratur nak isu saman sapa2 yg dok fitnah saya.
Saya adalah AMEER SOEKRE ISHAK dan orang yang dimaksud dalam Blog HARIMAU UMNO itu ialah AMEER HASSAN yang tak ada kena mengena dengan saya dan tak pernah login pun ke anakperlis.com ni. (sebab dia tak pandai pakai komputer)
Harap Maklum"

No comments: