Alamat Baru Kami

Alamat Baru Kami

Klik di FOTO

Sunday, October 08, 2006

Terima Kasih Dari Kami
Warga Peghelih La…
Alhamdulillah segala puji kami panjatkan kepada Allah tuhan pencipta alam.Kerana dengan limpah kurnia dan rahmat yang telah diturunkanNya maka dapat saya mencoretkan sepatah dua kata penghargaan ini.

Dalam tidak sedar masa berlalu begitu pantas memintas kita.Apa yang dirasakan baru berlaku rupa-rupanya telah setahun berlalu.Begitulah kehendak Allah dalam menentukan segala kejadian.

Kini web blog kami telah menjangkau usia setahun pada 30hb September lalu.Diam tak diam blog kami telah mencecah lebih 11 ribu hits sehingga kini.

Angka ini bukanlah satu angka yang membanggakan jika dibandingkan dengan blog-blog yang lain.Tetapi bagi kami ianya penuh makna kerana kami telah mempunyai sekurang-kurangnya 30 pembaca tetap pada setiap hari.

Pada mula penerbitan kami antara perkara yang terlintas didalam benak fikiran kami ialah berapa lamakah kami akan bertahan sebelum tersungkur

Syukur sekali lagi lagi kerana dengan sokongan itu maka kami masih menggagahkan diri untuk mencari berita untuk para pembaca kami.

Kini kami merasa agak lega kerana telah ada sokongan dari kalangan sahabat untuk memastikan kesinambungan hayat web blog kami ini.Maka lebih banyak berita yang dapat kami siarkan.

Terima kasih kepada Encik Zul (Tranungkite) yang telah memberikan tunjuk ajar kepada kami walaupun secara tidak langsung.Juga DPP Kawasan Seremban yang telah memberikan beberapa tips yang bernilai untuk kami.

Terima kasih juga kepada pimpinan PAS samada diperingkat DUN, Kawasan mahupun Pusat yang telah memberikan kerjasama kepada kami untuk kami menerbitkan berita-berita dan juga komen-komen serta pendapat mereka terhadap situasi politik tanahair.

InsyaAllah dimasa akan datang kami akan cuba membuat laman web untuk PAS Perlis agar berita-berita dapat disiarkan dalam bentuk yang lebih menarik lagi.Maklumlah kami masih lagi kekurangan tenaga untuk membuat perkara yang lebih besar buat masa ini.

Akhir kata terima kasih sekali lagi dari kami warga Peghelih La…atas segala kebaikan yang telah anda berikan kepada kami.Kami menghargainya dan berdoa agar Allah membalasnya.

Wallahua’lam

No comments: