Alamat Baru Kami

Alamat Baru Kami

Klik di FOTO

Friday, August 26, 2011

Ziarah Hospital Tuaku Fauziah






KANGAR-Dalam agenda mendekatkan diri dengan masyarakat, PAS Perlis menganjurkan program ziarah ke Hospital Tuanku Fauziah, Kangar baru-baru ini sempena menyambut kedatangan Aidilfitri.

Program tahunan ini disertai oleh Pesuruhjaya PAS Perlis, Ustaz Hashim Jasin bersama-sama Timbalan Pesuruhjaya; Mohd Anuar Tahir dan Rus'sele Eizan; Ketua Ulama PAS Perlis, Ustaz Idris Yaacob serta Ketua Muslimat PAS Perlis, Latifah Mat turut.

Turut serta mengiringi, pimpinan Badan Perhubungan PAS Perlis dan kawasan-kawasan serta Jawatankuasa Ulama, Pemuda dan Muslimat PAS Perlis. Program tahun ini turut disertai Jawatankuasa Wanita KeADILan Perlis.

Dalam program ini, semua wad di hospital ini dilawati dan para pesakit dan kakitangan telah diberikan hamper hamper berupa kuih raya dan buah-buahan sebagai cenderahati daripada PAS Perlis.

Selain mendekati para pesakit, pimpinan PAS Perlis yang hadir juga dapat beramah mesra dan bertanya khabar tentang sebarang masalah yang dihadapi oleh para petugas di wad termasuk para doktor dan jururawat.

No comments: