Alamat Baru Kami

Alamat Baru Kami

Klik di FOTO

Thursday, May 24, 2007

Padang Besar dan Kangar kekal muka lama

Petikan Harakahdaily
KANGAR- PAS Kawasan Padang Besar dan Kangar masing-masing mengekalkan hampir keseluruhan muka lama dalam Jawatankuasa Harian mereka.

PAS Padang Besar yang bermesyuarat baru-baru ini telah mengekalkan Ustaz Yahya Ahmad sebagai Setiausaha, Saad Seman sebagai Bendahari dan Daud Hassan sebagai Penolong Setiausaha.

Dalam pada itu,hanya satu sahaja pelantikan baru iaitu mantan Ketua Pemuda sesi lalu, Kamis Yub telah dilantik sebagai Ketua Penerangan.

Dalam mesyuarat Agung PAS kawasan kali ke-13 baru-baru ini, Abdul Karim Mat Rejab kekal dengan jawatan Yang DiPertua, Mohd Ali Puteh sebagai Timbalan Yang DiPertua dan Hassan Lebai Othman sebagai Naib Yang DiPertua.

Ustaz Abdul Rashid Abdul Rahman pula memgang jawatan Ketua Urusan Ulama, Sarudin Abu Bakar sebagai Ketua Pemuda dan Amnah Abdul Rahman sebagai Ketua Muslimat.

Tiada perubahan di Kangar

Sementara itu di Kangar, Ustaz Yussaine Yahya dipilih semula sebagai Setiausaha PAS kawasan.
Adnan Din juga kekal sebagai Bendahari, manakala Fakhrul Anwar Ismail dipilih semula sebagai Ketua Penerangan.

Pemegang jawatan lain yang kekal ialah Hairy Hashim (Yang DiPertua), Abdul Zakaria (Timbalan Yang DiPertua), Wan Hassan Ismail (Naib Yang DiPertua),Ustaz Salleh Adam (Ketua Urusan Ulama), Ustaz Yaakub Abu Seman (Ketua Pemuda) dan Ustazah Siti Mariam Othman (Ketua Muslimat).

No comments: