Alamat Baru Kami

Alamat Baru Kami

Klik di FOTO

Saturday, January 19, 2008

Pemuda PAS Perlis edar poster cari Sharlinie

PADANG BESAR, 14 Jan - Sebagai tanda prihatin dengan kes kehilangan adik Sharlinie Mohd. Nashar, 5, Dewan Pemuda PAS Perlis (DPPPs) turut mengedarkan poster beliau di pekan Padang Besar semalam.

Poster berkenaan diedarkan di sekitar Arked Niaga Padang Besar, Kompleks Bebas Cukai dan kawasan pekan.

Sebanyak seribu keping poster Sharlinie berjaya diedarkan oleh kumpulan yang disertai Exco DPPPs, AJK Pemuda Padang Besar dan Pemuda Dun Titi Tinggi.

"Seperti yang disebut dalam media, kanak-kanak yang diculik juga mungkin dibawa lari ke negara jiran. Jadi sebagai tanda prihatin kita turut mengedarkan poster beliau di kawasan berhampiran sempadan ini," kata Ketua DPPPs, Ustaz Ya'akub.

Bagi pihak DPPPs, Ya'akub juga meminta seluruh rakyat mendoakan keselamatan Sharlinie semoga beliau dapat pulang ke pangkuan keluarganya dengan selamat.

"Semoga ibu bapa Sharlinie dan seluruh keluarganya bersabar menghadapi dugaan Allah, mudah-mudahan dengan berkat doa semua, beliau akan kembali ke pangkuan keluarga," katanya lagi.

Sharlinie diberitakan hilang pada hari Rabu, 9 Januari lalu ketika sedang bermain di taman permainan berhampiran rumahnya di Taman Medan, Petaling Jaya.

No comments: