Alamat Baru Kami

Alamat Baru Kami

Klik di FOTO

Monday, September 08, 2008

Umno Perlis guna masjid .... Jabatan Agama tak kata apa-apa ka???

Umno Perlis di bawah Pengerusi Perhubungan mereka, Dato' Seri Shahidan Kassim kini giat menggunakan masjid-masjid di negeri ini untuk menyampaikan sumbangan sempena Ramadhan.

Di samping itu, Shahidan sendiri dilaporkan turut giat menyampaikan tazkirah di setiap masjid yang dikunjungi untuk program tersebut.

Sehingga kini beberapa buah masjid seperti di Sungai Baru, Padang Besar Selatan, Bongor Kudung dan Batu Pahat telah dikunjungi.
Khabarnya, puak-puak Umno sahaja yang dapat sumbangan tu... Duit RM50, "Toto" sorang sebiji.... Shahidan nak teruskan usaha murninya yang dilakukan setiap tahn sebelum ini.... Almaklumlah nak guna Dewan Warisan orang tak bagi...

1 comment:

MatKodiang said...

biaqlah kat shahidan tu.hidup dia la ni dah terumbang ambing sejak terlepas jawatan mb.jadi, mau tak mau terpaksalah cari masjid and sampaikan sumbangan.kalau gamak ada ruang sikit, bagi tazkirah sekali. sekali sekala tunjuk bakat apa salahnya. apa yang dia cakap semasa tazkirah,wallahualam.tapi yang pasti shahidan pun tau dia dah tak banyak masa dah nak jadi yb.kalau paklah bungkuih,dia nampaknya kena bungkuih juga...tapi tengok dari perkembangan politik yang berlaku la ni,shahidan bolehlah mola kira hari untuk bersara....kalau sepanduk di masjid tu tak pakai gambaq shahidan tak boleh ka?bukan apa,takut2 orang meluat tengok muka dia senyum sebab macam muka tak boleh percaya....