Alamat Baru Kami

Alamat Baru Kami

Klik di FOTO

Wednesday, May 16, 2012

Kunjungan Menteri Singapura

KANGAR - PAS terus mendapat pengiktirafan dari pelabagai pihak baik di peringkat nasional mahupun di peringkat negeri. Baru-baru ini, Meneteri Hal Ehwal Luar dan Dalam Negeri Singapura, Dr Masagos Zulkifli bersama rombongannya mengadakan kunjungan hormat ke atas pimpinan PAS Perlis.

Dr Masagos yang ditemani Pesuruhjaya Tinggi Singapura Ke Malaysia, Ong Keng Tong serta Pegawai Kementerian Luar Singapura, Harris Rusdi Chai disambut oleh Pesuruhjaya PAS Perlis, Ustaz Hashim Jasin dalam pertemuan kira-kira sejam di Kompleks PAS Perlis.

Hadir sama dalam pertemuan itu, Timbalan-timbalan Pesuruhjaya PAS Perlis, Mohd Anuar Tahir, Hairy Hashim dan Rus'sele Eizan; Ketua Dewan Ulama, Ustaz Idris Yaaob dan Setiausaha Perhubungan PAS Perlis, Ustaz Ya'akub Abu Seman.

Dalam rangka lawatan kerjanya ke Malaysia, Dr Masagos berada di Kuala Lumpur, Kedah dan Perlis untuk bertemu pemerintah negeri, pimpinan kerajaan dan politik sebagai kunjungan silaturrahim bagi melihat peluang-peluang kerjasama di dalam bidang ekonomi dan sebagainya.

Pertemuan dengan pimpinan PAS Perlis juga memberi peluang kedua-dua belah pihak betukar-tukar pandangan berkaitan perkembangan semasa dan betukar-tukar pandangan tentang sosio-politik di negeri Perlis dan di negara republik itu.

No comments: