Alamat Baru Kami

Alamat Baru Kami

Klik di FOTO

Thursday, September 17, 2009

Program Ziarah Hospital PAS Perlis

KANGAR - Sempena menyambut kedatangan Aidilfitri, PAS Perlis menyantuni warga Hospital Tuanku Fauziah di sini dengan menganjurkan program ziarah.

Program tersebut adalah program tahunan yang diadakan khususnya sebahagian daripada usaha mendekatkan PAS dengan masyarakat.


Program kali ini diserikan dengan kehadiran Timbalan Mursyidul Am PAS, Dato' Dr Haron Din selain Pesuruhjaya PAS Perlis, Ustaz Hashim Jasin dan Timbalan Pesuruhjaya, Abdul Karim Mat Rejab.

Rombongan tersebut turut disertai Ahli Dewan Undangan Negeri Simpang Empat Rus'sele Eizan dan turut diiringi olehh pimpinan Badan Perhubungan PAS Negeri, serta Ahli Jawatankuasa Dewan Pemuda, Muslimat dan Ulama Negeri Perlis dan kawasan-kawasan.


Dr Haron Din menyampaikan hamper kepada pesakit
YB Ustaz Hashim di wad otopedik
YB Rus'sele Eizan di wad kanak-kanak
Dalam program ini, semua wad di hospital ini telah dilawati dan sebanyak 600 bungkusan hamper sebagai cenderahati daripada PAS Perlis telah diagihkan kepada pesakit dan petugas.
Dalam pada itu, bagi pihak PAS Perlis Ustaz Hashim merakamkamkan ucapan terima kasih kepada pihak pengurusan hospital yang memberikan kerjasama yang baik semasa program tersebut berjalan.


No comments: