Alamat Baru Kami

Alamat Baru Kami

Klik di FOTO

Friday, March 20, 2009

Muhyiddin kata Umno Di Penghujung Jalan


KUALA LUMPUR, 20 Mac -Bernama melaporkan Naib Presiden Umno Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata Umno kini sudah sampai ke penghujung jalannya dan ia mesti segera menjalani perubahan dan pembaharuan untuk mengembalikan kekuatan dan pengaruhnya seperti dulu.

Parti itu, katanya, hanya mempunyai masa empat tahun untuk berubah sebelum diadili semula oleh rakyat pada pilihan raya umum ke-13, dan dalam masa yang sangat terbatas itu, semua pihak mesti komited menjayakan usaha memulihkan kembali imej parti itu termasuk sedia menerima perubahan.

"Ada orang kata Umno sudah sampai ke persimpangan jalan, saya kata Umno dah sampai ke penghujung jalan. Tempoh yang terakhir adalah empat tahun," katanya dalam satu temubual dengan Bernama di sini.

Muhyiddin, yang juga Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri yang akan bertanding kerusi Timbalan Presiden Umno pada pemilihan parti minggu depan, mengakui bahawa tugas itu bukan mudah namun barisan pimpinan Umno harus bersedia melakukannya walaupun terpaksa berdepan dengan tentangan daripada pihak tertentu.


No comments: