Alamat Baru Kami

Alamat Baru Kami

Klik di FOTO

Tuesday, November 06, 2007

Majlis rumah terbuka PAS Perlis meriah

KANGAR, 25 Okt - Majlis rumah terbuka Aidilfitri PAS Perlis semalam mendapat sambutan hangat daripada orang ramai.

Ribuan pengunjung yang terdiri daripada ahli dan penyokong PAS membanjiri tapak Kompleks PAS Perlis di Kampung Pondok untuk sama-sama memeriahkan majlis tersebut.
Walaupun cuaca agak mendung dan diselangi dengan gerimis, majlis yang bermula jam 2.00 petang itu tidak putus-putus dikunjungi orang ramai.

Pimpinan PAS Perlis diketuai Pesuruhjaya, Ustaz Hashim Jasin mengambil peluang beramah mesra denga para pengunjung di samping menyampaikan duit raya kepada kanak-kanak.
Orang ramai dihidangkan dengan pelbagai juadah seperti Sate, Nasi Impit, Ketupat, Tapai, Laksa dan Aiskrim dan selain Mee dan Koey Tiaw goreng yang dihidangkan panas.
Majlis rumah terbuka ini juga mendapat kunjungan tetamu istimewa apabila Timbalan Mursyidul Am PAS, Dato' Dr Haron Din turut meluangkan masa untuk hadir.

Pada tahun ini, PAS Perlis memilih untuk mengadakan majlis rumah terbuka Aidilfitri di tapak kompleks PAS Perlis yang sedang dibangunkan.

Ini memandangkan kawasan Pejabat Perhubungan PAS Perlis yang sempit dan setiap kali diadakan majlis sedemikian keadaannya terlalu sesak dan mengganggu lalulintas. Bagaimanapun perpindahan ke lokasi baru ini memberikan lebih keselesaan kepada semua. - mks.

No comments: